Փետրվար ամսվա աշխատանքային նախագծեր
- Սաների ընդունելությունը կազմակերպվում է 08.45-09.30։ Դաստիարակներից մեկը 8:45 լինում է խմբասենյակում։ Դաստիարակներից մեկը դիմավորում է սաներին, բուժքույրը ջերմաչափում և տվյալները լրացնում ջերմաչափման էլմատյանում: Երեխայի բացակայության կամ ուշացման, ինչպես նաև դրանց պատճառների մասին ծնողը դաստիարակներին տեղյակ է պահում մինչև 09։30: Երեխաներին ընդունում են բակում։Հենց տնից-նախակրթարան ճանապարհից էլ սկսում է նրանց ուսումնական գործունեությունը: Սաներն ինքնուրույն են զգեստափոխվում: Դասավորում են աթոռները, մաքրում փոշիները, խնամում են բույսերը, ջրում և փխրեցնում են հողը: Բակում հավաքում են թափթփված աղբը, հետևում են բույսերի աճին, բացում են լողավազանի ծածկը , ջրից հանում քարերը, ցանցով հավաքում-մաքրում ջրի երեսը, հագնում լողազգեստները:
- 9:30-10:00—Ռոդարիական ուրախ մարմնամարզությանը միանում են կոմիտասյան երգն ու պարը: Դաստիարակը սանի հետ պետք է մագլցի, վազի, թռչի բարձրությունից, չոչ անի, գլուխկոնծի տա և այլն՝ խենթություներով լինելով անմիջական մասնակիցը կրթության, լինելով սաներից մեկը, ոգևորելով, երևակայելով…:
Սաները հաճախ իրենք են շարժումները որոշում: Երբեմն մարմնամարզության ընթացքում կենդանիներ են դառնում, շարժումային տարբեր փոքրիկ ներկայացումներ են ստացվում, երբեմն ամբողջ վարժանքը պարի է վերածվում: Խաղաստեղծ միջավայր կարող է լինել նաև մեր մարմինը: Երբ նրան ավելացնենք «լույս + ստվեր= ստվերախաղբաղադրատոմսը», կստացվի իմացումի հերթական, իսկական հրճվանք: Ինչքան ուզում ես թափահարի՛ր ոտքերդ, ձեռքերդ, մարմինդ, մազերդ, ստվերային ներկայացումներ խաղա՛, կապիկություն արա՛, սավառնի՛ր, իրական ազատությունը զգա՛…: - 10:00-10:30—Նախաճաշ
- 11:00-12:00— Ձմեռային պարտեզ
- 12:30-13:00—Ճաշ
- 15:30-16:00- Հետճաշիկ:
- Ես կարողանում եմ… (Ես կարողանում եմ ինքնուրույն լվացվել,հագնվել,սպասքադրել և հավաքել-մաքրել): Օրվա 4 հերթապահները նախապատրաստում են նախաճաշի, ճաշի և հետճաշիկի սեղանը:
- 13:00-15:00- Քուն (Աստղափայլ օրորներ):
- 15:00-16:00— Ազատ գործունեություն, մուլտֆիլմի դիտում-վերլուծում, տուն ճանապարհել:
- Բնագիտական գործունեություն…
- Տեխնոլոգիա…
- Այլընտրանքային նկարչություն…
- Երգեր՝
- Հեքիաթ-ներկայացում
- Աղայանական շարք՝
- Ճվիկներ`…
- Ազգային խաղիկներ`…
- Բակային խաղեր`….
- Ձմեռային մարզական խաղեր`…
Փետրվար ամսվա աշխատանքային նախագծերը ըստ դպրոցների.
Արևմտյան դպրոց պարտեզ՝
- Մարիամ Պետրոսյան և Արև Ուզունյան
- Ռուզան Գրիգորյան և Մարիանա Դարբինյան
- Աղավնի Վանյան և Աստղիկ Գրիգորյան
Արևելյան դպրոց պարտեզ՝
Հյուսիսային դպրոց պարտեզ՝
Հարավային դպրոց-պարտեզ՝
Քոլեջ՝
- Անուշ Բոյնարգյան և Թերեզա Դավթյան
- Անի Մարտիրոսյան և Գայանե Արզումանյան
- Սեդա Գևորգյան և Գայանե Ավետիսյան
- Էմմա Տերտերյան և Սաթեն Գևորգյան
5 տարեկանների դասվարների աշխատանքային նախագծերը ըստ դպրոցների
- Անահիտ Գրիգորյան և ընկերներ
- Էլյա Գրիգորյան և ընկերներ
- Քրիստինե Գրիգորյան և ընկերներ
- Լիլիթ Մովսիսյան և ընկերներ
- Սաթեն Քարաջյան և ընկերներ
- Զառա Սեդրակյան և ընկերներ
- Մայրանուշ Համբարձումյան և ընկերներ
5 տարեկանների օգնականների աշխատանքային նախագծերը ըստ դպրոցների
- Իրինա Սարգսյան և ընկերներ
- Սոնա Ավետիսյան և ընկերներ
- Մերի Կարապետյան և ընկերներ
- Սիլվա Խաչատրյան և ընկերներ
- Սուսաննա Ալոյան և ընկերներ
- Քնարիկ Հակոբյան և ընկերներ
- Նելլի Աբովյան և ընկերներ
Օրացույց
- Փետրվարի 1-29՝ «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի կրտսերների «Փետրվարիկ» ստուգատես
- Փետրվարի 1-19` «Թումանյանական օրեր»
- Փետրվարի 7` Մխիթար Սեբաստացու ծննդյան օրը
- Փետրվարի 11՝ Բուն բարեկենդան
- Փետրվարի 14` Տյառնընդառաջ
- Փետրվարի 1-29` Ձմեռային պարտեզ
- Հունվար-դեկտեմբեր՝ Ծննդյան ծես
Սեմինարներ
- Փետրվար 2, 5, 9, 12, 16, 19, 23, 26-ի պարապմունքներ. պարուսուցում (Լաերտ Գրիգորյան)Ամփոփումը՝ տե՛ս այստեղ։
- Փետրվար 8, 15, 22, 29-ի տիկինիկագործություն+ թատերական ներկայացում (Հասմիկ Գրիգորյան, Անի Կալպակյան)Ամփոփումը՝ տե՛ս այստեղ։
«Իմացումի հրճվանք» ծրագրի կրտսերների «Փետրվարիկ» ստուգատեսի օրացույց
- 29.01-02.02.2024. 1-ին շաբաթ՝ «Թումանյանով Կոմիտաս»ընթերցողական-երաժշտական ֆլեշմոբ
- 05-09.02.2024. 2-րդ շաբաթ՝ «Թումանյանական տիկնիկներ»․ տեխնոլոգիական ստուգատես
- 12-16.02.2024. 3-րդ շաբաթ` Թումանյանական մեդիաայբբենարան». մեդիատեխնոլոգիական
- 21.02.2024. 4-րդ շաբաթ՝ «Ճամփորդում ենք Թումանյանով» ճամփորդական-ընթերցողական ֆլեշմոբ-ստուգատես
- 26․02- 1.03.2024․ 5-րդ շաբաթ՝ «Ինքնաշեն թաղարներ». բույսերի տնկում և թաղարների ձևավորում. Ձոն ստուգատես
«Ձմեռն էլ իր հմայքն ունի և նույնքան ուսումնական է, որքան տարվա ցանկացած եղանակ, որպես ուսումնական միջավայր՝ ձնոտ բակն ու փողոցը ի՜նչ հետաքրքիր են: Պակաս բան չկա`գլորվի՛ր՝ ինչքան ուզում ես, սահիր՝ ինչքան ուզում ես, ծեփիր սրտիդ ուզածի չափով, հետքեր թող ձյան վրա, ուրիշի հետքերը կարդա, փորձեր ձյուն-սառույցով…Բա ցրտից չվախենալն ու չմրսելը ի՜նչ հաճույք է, ի՜նչ առողջ սովորություն-կարողություն… «հմտություն»:
- Ամեն օր նախաճաշից հետո 15-20 րոպե ձմեռային պտույտ մաքուր օդում`բակում, թաղում, մոտակա տարածքներում:
- Սահարաններ արահետներից դուրս, լանջ-սահարաններ սահել սահնակներով:
- Ձմեռային ցուցահանդես-քաղաք ձնաքանդակներ :
- Ձնագնդկիներ՝ իսկական փազլ-փողոց:
- Գունավոր ձնասառույց, ձնանկարչություն, ձնափորձեր…Ի՛նչ կերպարներ կստացվեն, ի՛նչ տեխնիկա կօգտագործեն, էական չէ, կարևորը ձյան և սառույցի հետ շփման հաճույքն է…
- Հետքեր ձյան վրա. Մի օր արջավարի, մի օր՝ կապիկավարի… բա ոտնահետքերով ինչ հեշտ է գուշակել, թե ընկերդ որ կողմ, ուր է գնացել: Հետ-հետ գնալով էլ շփոթեցնել:
- Ձյան մեջ թաքցնենք և փնտրենք Ձմեռ պապի քիթիկը, պարկը…
- Ձնե փափուկ անկողին, թավալներ, գլդորներ, ձմեռային լողավազան ձյան մեջ:
- Ձնասառցային ուսումնասիրություններ խոշորոցույցով դիտարկումներ դրսում ու ներսում.ինչ կլինի, եթե ձյունն ու սառույցը խումբ բերենք, ինչպիսին են, ինչ հատկություններ ունեն:
- Ձմեռային ֆոտոցուցահանդես՝ բոլոր տարիքի սաների, սովորողների, ծնողների ֆոտոների և այլ աշխատանքներ:
- Բոլոր սաները և սովորողները խմբում միշտ ունեն փոխնորդ հագուստ, խմբում՝ սահնակներ: Բակերում վտանգավոր քարեր, ճյուղեր կամ այլ իրեր չկա: