Մարտ ամսվա աշխատանքային նախագծեր
- Սաների ընդունելությունը կազմակերպվում է 08.45-09.30։ Դաստիարակներից մեկը 8:45 լինում է խմբասենյակում։ Դաստիարակներից մեկը դիմավորում է սաներին, բուժքույրը ջերմաչափում և տվյալները լրացնում ջերմաչափման էլմատյանում: Երեխայի բացակայության կամ ուշացման, ինչպես նաև դրանց պատճառների մասին ծնողը դաստիարակներին տեղյակ է պահում մինչև 09։30: Երեխաներին ընդունում են բակում։Հենց տնից-նախակրթարան ճանապարհից էլ սկսում է նրանց ուսումնական գործունեությունը: Սաներն ինքնուրույն են զգեստափոխվում: Դասավորում են աթոռները, մաքրում փոշիները, խնամում են բույսերը, ջրում և փխրեցնում են հողը: Բակում հավաքում են թափթփված աղբը, հետևում են բույսերի աճին, բացում են լողավազանի ծածկը , ջրից հանում քարերը, ցանցով հավաքում-մաքրում ջրի երեսը, հագնում լողազգեստները:
- 9:30-10:00—Ռոդարիական ուրախ մարմնամարզությանը միանում են կոմիտասյան երգն ու պարը: Դաստիարակը սանի հետ պետք է մագլցի, վազի, թռչի բարձրությունից, չոչ անի, գլուխկոնծի տա և այլն՝ խենթություներով լինելով անմիջական մասնակիցը կրթության, լինելով սաներից մեկը, ոգևորելով, երևակայելով…:
Սաները հաճախ իրենք են շարժումները որոշում: Երբեմն մարմնամարզության ընթացքում կենդանիներ են դառնում, շարժումային տարբեր փոքրիկ ներկայացումներ են ստացվում, երբեմն ամբողջ վարժանքը պարի է վերածվում: Խաղաստեղծ միջավայր կարող է լինել նաև մեր մարմինը: Երբ նրան ավելացնենք «լույս + ստվեր= ստվերախաղբաղադրատոմսը», կստացվի իմացումի հերթական, իսկական հրճվանք: Ինչքան ուզում ես թափահարի՛ր ոտքերդ, ձեռքերդ, մարմինդ, մազերդ, ստվերային ներկայացումներ խաղա՛, կապիկություն արա՛, սավառնի՛ր, իրական ազատությունը զգա՛…: - 10:00-10:30—Նախաճաշ
- 11:00-12:00— Գարնանային պարտեզ
- 12:30-13:00—Ճաշ
- 15:30-16:00- Հետճաշիկ:
- Ես կարողանում եմ… (Ես կարողանում եմ ինքնուրույն լվացվել,հագնվել,սպասքադրել և հավաքել-մաքրել): Օրվա 4 հերթապահները նախապատրաստում են նախաճաշի, ճաշի և հետճաշիկի սեղանը:
- 13:00-13:30 մինչև 15։00 Քուն (Աստղափայլ օրորներ):
- 16:00— Ազատ գործունեություն, մուլտֆիլմի դիտում-վերլուծում, տուն ճանապարհել:
- Բնագիտական գործունեություն…
- Տեխնոլոգիա…
- Այլընտրանքային նկարչություն…
- Երգեր՝
- Հեքիաթ-ներկայացում
- Աղայանական շարք՝
- Ճվիկներ`…
- Ազգային խաղիկներ`…
- Բակային խաղեր`….
- Ձմեռային մարզական խաղեր`…
Օրացույց մարտ
- Մարտի 1-31՝ «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի կրտսերների «Մարտիկ» ստուգատես
- Մարտի 1-ապրիլի 8` «Ձոն մայրիկի» ստուգատես- ցուցահանդես
- Մարտ 1-ապրիլի 26` «Աղայան+ Ռոդարի» ստուգատես
- Մարտի 18` Տիգրան Հայրապետյանի օր
- Մարտի 25` Ծաղկազարդ-ծառզարդարը կրթական պարտեզում.
- Մարտի 31՝ Սուրբ Հարության տոն
- Մարտ-ապրիլ «Կրթական պարտեզ». բակերի գարնային խնամքի նախագծեր
- Հունվար-դեկտեմբեր՝ Ծննդյան ծես
Գարնանային պարտեզի նախագծեր
- «Ես իմ ծառն ունեմ պարտեզում»նախագիծ.
Ծառատունկ-ծաղկատունկ.Ծառ է տնկում յուրաքանչյուր երեխա: Ծառատունկին մասնակցում են ծնողները, տատիկներն ու պապիկները: Յուրաքանչյուր երեխա ունենում է իր ծառը: - Ջերմոց լաբորատորիա. «Թաղար» նախագիծ
- Օրվա եղանակի դիտարկում. դիտարկում ենք օրվա եղանակը, դրա փոփոխությունները, բլբլում ենք մեր տեսածի մասին:
Ի՞նչն է փոխվում, երբ եղանակը ցրտից տաք է դառնում:
Ի՞նչն է տեղի ունենում ծառեր, խոտերի, թռչունների… հետ :
Մեկ շաբաթ լուսանկարում ենք օրվա եղանակը և համեմատում ձմռան հետ :
Ի՞նչ գույն է ձմեռը, Ի՞նչ գույն է գարունը:
Ինչո՞ւ ձմռանը սերմ չեն ցանում:
Ինչո՞ւ են սերմը հողի մեջ ցանում… - «Աղայան+ Ռոդարի» ստուգատես (շրխկան, երգ, ոտանավոր,խաղ, շարժում…)
- «Ես» նախագիծ
- «Ձոն մայրիկի» ստուգատես- ցուցահանդես:
- «Մարզական մայրիկների ձոնը» ստուգատես
- Բառախաղ`«Հանիպեցին բառն ու բառը» (Ես իմ չսիրած կամ սիրած բառն եմ ասում, դու՝ քոնը: Արի՛ միացնենք: Օրինակ` մուկ, հաչալ, սխտոր, ուտել. Սխտոր ուտող մուկը հաչում էր)
- Ռադիո թողարկում
Ընտանեկան նախագծեր
- «Քաղաքային թափառումեր»։
- «Սեբաստացի ծնողների պատումները»։
- «Մարզական ընտանիք»։
- «Հեքիաթասաց հայրիկ, մայրիկ, տատիկ-պապիկ»։
- «Ծնողի օրագիր»։
- «Համեղ ծիսական խոհանոց»։
- «Ձոն մայրիկի» ցուցահանդես- ֆլեշմոբ
- «Իմ պատշգամբը՝ ջերմոց-լաբորատերիա» նախագիծ։
Սեմինարներ
- Մարտ 1, 4, 8, 11, 15, 18, 22, 25, 29-ի պարապմունքներ. պարուսուցում (Լաերտ Գրիգորյան)Ամփոփումը՝ տե՛ս այստեղ։
- Փետրվարի 28, մարտի 6, 13, 20, 27-ի պարապմունքներ, հոգեբանության (Արևիկ Բաբայան)Ամփոփումը՝ տե՛ս այստեղ։
«Իմացումի հրճվանք» ծրագրի կրտսերների «Մարտիկ» ստուգատեսի օրացույց
- 4-7.03.2024. 1-ին շաբաթ՝ «Իմ մայրիկը». դիմանկարներ ջրաներկով. տեխնոլոգիական ստուգատես։
- 11-15.03.2024. 2-րդ շաբաթ՝ «Զատկական բացիկներ». տեխնոլոգիական գործունեության ստուգատես
- 18-22.03.2024. 3-րդ շաբաթ՝ «Ինքնաշեն ուսուցողական խաղեր». խաղային-տեխնոլոգիական ստուգատես։
- 25-29.03.2024. 4-րդ շաբաթ՝ «Զատկական խոհանոց». խոհանոցային գործունեության ստուգատես
Մարտ ամսվա աշխատանքային նախագծերը ըստ դպրոցների.
Արևմտյան դպրոց պարտեզ՝
- Մարիամ Պետրոսյան և Արև Ուզունյան
- Ռուզան Գրիգորյան և Մարիանա Դարբինյան
- Աղավնի Վանյան և Աստղիկ Գրիգորյան
Արևելյան դպրոց պարտեզ՝
Հյուսիսային դպրոց պարտեզ՝
Հարավային դպրոց-պարտեզ՝
Քոլեջ՝
- Անուշ Բոյնարգյան և Թերեզա Դավթյան
- Անի Մարտիրոսյան և Գայանե Արզումանյան
- Սեդա Գևորգյան և Գայանե Ավետիսյան
- Էմմա Տերտերյան և Սաթեն Գևորգյան
5 տարեկանների դասվարների աշխատանքային նախագծերը ըստ դպրոցների
- Անահիտ Գրիգորյան և ընկերներ
- Էլյա Գրիգորյան և ընկերներ
- Քրիստինե Գրիգորյան և ընկերներ
- Լիլիթ Մովսիսյան և ընկերներ
- Սաթեն Քարաջյան և ընկերներ
- Զառա Սեդրակյան և ընկերներ
- Մայրանուշ Համբարձումյան և ընկերներ
5 տարեկանների օգնականների աշխատանքային նախագծերը ըստ դպրոցների
- Իրինա Սարգսյան և ընկերներ
- Սոնա Ավետիսյան և ընկերներ
- Մերի Կարապետյան և ընկերներ
- Սիլվա Խաչատրյան և ընկերներ
- Սուսաննա Ալոյան և ընկերներ
- Քնարիկ Հակոբյան և ընկերներ
- Նելլի Աբովյան և ընկերներ
Գարնանային պարտեզ
Բարեկենդանից անմիջապես հետո սկսվում է Մեծ Պահքը, որը տևում է 48 օր։
Մարտի մեկից սկսվում է գարնանային պարտեզը։ Նոր շունչ, նոր նախագծեր՝ մեկը մեկից հետաքրքիր։ Դե, սկսեցի՜նք, դռները բացե՛ք, գարո՛ւն է գալիս…
Նախակրթարանի բակ—պարտեզը խնամված է, կոկիկ՝ պտղատու ծառերով, գեղեցիկ բույսերով, խնամված խոտածածկ տարածքով: Սաները, սովորողը մասնակից է պարտեզի խնամքի աշխատանքներին: Մեկանգամյա օգտագործման ձեռնոցները և աղբի տոպրակները բակում միշտ ձեռքի տակ են: Դա մշակույթ է, որ ձևավորվում է վաղ մանկությունից, երբ երեխան ինքն է մաքրում, խնամում, մշակում այդ միջավայրը՝ մեծի ու փոքրի հետ, ուսումնասիրում է, ճանաչում: Բացօթյա կրթական միջավայրն ունի առանց ցանկապատերի, բաց, կանաչ լանջեր, ոռոգման և խմելու ջրի համակարգ։ Ամեն տարի իրականացվող գարնանային և աշնանային ծառատունկերին սաները ծնողների հետ մասնակից են դառնում որևէ օղակի, հատվածի ստեղծմանը՝ վարդենիների պուրակ, բալենու այգու հիմնում: Կարևոր է նրանց անմիջական շփումը հողի հետ, երբ հայրիկի կամ մայրիկի հետ փխրեցնում են հողը, փոս փորում, տնկում միասին ընտրած տնկին, ջրում: Բակային աշխատանքների համար ունենք սաների չափսերին համապատասխան գյուղատնտեսական գործիքներ` փոքրիկ բահեր, փոցխեր, փխրիչներ, թաղարներ, մաղեր, տարբեր չափի տարաներ, ցնցուղ, թաթավոր կշեռքներ, խոշորոցույցներ և այլ պարագաներ: Երեխաները գարնան սկզբից մինչև ուշ աշուն լինում են բակում և տարաբնույթ աշխատանքների միջոցով ճանաչում բնությունը: